Nyt fra biblioteket

Gode bøger og gode samtaler

Gode bøger, gode samtaler og berigende samvær. Det er essensen af de Åbne Læsecaféer, der som altid finder sted på både Ejby og Nørre Aaby Bibliotek samt Biblioteket på KulturØen. Til august tager vi hul på en ny sæson. Kom og læs med.

Af Webredaktionen

Litteratur Åbne læsecaféer Nyt fra biblioteket
Forsiden på 'Hafni fortæller'
Forsiden på 'Vindueskiggeren'

Hent en bog på biblioteket. Tag den med hjem og læs den. Og tag så tilbage til biblioteket for at mødes med nogle andre, som også har læst bogen. Del din egen oplevelse og lyt til de andres.

Så enkel er opskriften på at deltage i de Åbne Læsecaféer, som finder sted på Ejby Bibliotek, Nørre Aaby Biblioteket og Biblioteket på KulturØen.

Det er som altid gratis at deltage. Du kan se på vores arrangementsoversigt 'Det sker' herunder, hvad vi skal læse, hvor og hvornår det foregår. Eller du kan hente en folder på dit lokale bibliotek.