Børn

Ejbys dagplejebørn udstiller små kunstværker

I efterårsferien udstiller dagplejebørnene i Ejby deres malerier på Ejby Bibliotek

Af

Børn der maler

Kunst kender ingen alder, og selv de mindste hænder kan frembringe værker, der tåler opmærksomhed. I Ejby er det blevet en god og fast tradition, at dagplejebørnene maler billeder på små lærreder, som efterfølgende udstilles på Ejby Bibliotek. Hermed kan alle besøgende nyde godt af de mindstes kunst, og det som altid i uge 42, du kan se børnenes malerier udstillet på Ejby Bibliotek.

Fernisering med kunst, kiks og kaffe
En kunstudstilling skal naturligvis åbnes med en fernisering, så torsdag den 10. oktober mellem kl. 15.30-17.00 inviteres der til fernisering på Ejby Bibliotek. Her kan man nyde en kop kaffe eller et glas saft med en kiks til, mens man beundrer de små kunstneres værker. Alle er velkomne.